• Prekė - viskas, kas gali patenkinti lūkesčius ar poreikius, siūloma rinkoje dėmesiui patraukti įsigyjamo, naudojimo arba vartojimo tikslu. Tai gali būti fiziniai objektai, paslaugos, asmenys, vietovės, organizacijos, idėjos.
• Prekė “su pastiprinimu” – papildomos paslaugos vartotojui.
• Prekių asortimentas – tai visų įmonės parduodamų prekių rinkinys (šviestuvai, stalai, kėdės ir t.t.).
• Prekių asortimento gylis – tai prekių liniją sudarančių variantų ir modifikacijų skaičius.
• Prekių asortimento plotis - tai prekių linijų skaičius.
VEIKSNIAI, SKATINANTYS KURTI NAUJUS PRODUKTUS
• su turimu asortimentu negalima pasiekti norimo pelno;
• noras padidinti pardavimus ar jų augimo tempus;
• konkurentų kuriami nauji arba perpozicionuojami produktai;
• turimi produktai yra pasiekę brandos stadiją;
• spartus technologijos, nuo kurios negalima atsilikti, vystymasis;
• naujų rinkų, kuriomis galima pateikti naujus produktus, atsiradimas;
• vyriausybės reguliavimas, kuris skatintų keisti asortimentą;
• kaštų pasikeitimas ar naujų žaliavų šaltinių atsiradimas;
• vartotojų demografinių savybių pasikeitimas, sukeliantis poreikių ir norų pokyčius;
• vartotojų pageidavimai;
• tiekėjų siūlomi nauji produktai.
KODĖL ŽLUNGA NAUJI PRODUKTAI?
• niekas nenorėjo naujų pelėkautų;
• kopija atsitrenkia į konkurentų sieną;
• neišlaikantieji konkurencijos;
• aplinkos ignoravimas;
• “šunų” gamyba;
• “neįkandama” kaina.
RINKODAROS KOMPLEKSAS IR JO APLINKA
Paskaitos tikslai:
• Išsiaiškinti, kas yra rinkodaros kompleksas ir rinkodaros aplinka;
• Išanalizuoti rinkodaros makroaplinkos ir mikroaplinkos veiksnius, išsiaiškinti jų reikšmę priimant rinkodaros sprendimus.
RINKODAROS POLITIKOS INSTRUMENTAI
PREKĖ
• Prekės dizainas
• Prekės vardas
• Prekės įpakavimas
• Prekės kokybė
• Asortimento politika
• Paslaugų politika
KAINA
• Kainų nustatymas
• Kainų nuolaidos
• Vartotojų kreditavimas
• Kainų diferencijavimas
• Kainų strategijos
PASKIRSTYMAS
• Paskirstymo kanalų analizė ir parinkimas
• Paskirstymo logistika
• Prekybos įmonių politika
• Paskirstymo strategijos
RĖMIMAS
• Verslo komunikacijos planavimas ir organizavimas
• Reklama
• Pardavimo skatinimas
• Asmeniškas pardavimas
• Ryšiai suvisuomene
RINKODAROS APLINKA
• Rinkodaros aplinka – tai visuma už organizacijos ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką organizacijos veiklai, jos rinkodaros sprendimams.
• Rinkodaros makroaplinka – tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia organizacijos rinkodaros sprendimus ir kurioms ji negali tiesiogiai daryti įtakos.
• Rinkodaros mikroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurioms organizacija, siekdama savo tikslų, gali daryti dalinę įtaką.
POLITINĖ IR TEISINĖ APLINKA
SOCIALINĖ IR KULTŪRINĖ APLINKA
•...
Šį darbą sudaro 3796 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!